loading...

اموزش دیجیتال مارکتینگ

داشتن یک ایده سودآور تجارت آنلاین ، به خصوص اگر باکره باشید ، می تواند نقطه شروع خوبی برای شروع یک تجارت آنلاین موفق باشد. در این مقاله 34 ایده کسب و کار برای کسب درآمد آنلاین را خواهید آموخت. شروع ی

داشتن یک ایده سودآور تجارت آنلاین ، به خصوص اگر باکره باشید ، می تواند نقطه شروع خوبی برای شروع یک تجارت آنلاین موفق باشد. در این مقاله 34 ایده کسب و کار برای کسب درآمد آنلاین را خواهید آموخت.

شروع یک کار آنلاین بسیار خطرناک تر از سرمایه گذاری در شرکتی است که دفتر فیزیکی یا دفتری در مرکز آن دارد. از آنجا که تجارت شما مبتنی بر اینترنت است ، می توانید به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید و به طور مجازی در هر کجا که می خواهید فعالیت کنید. با داشتن برخی مهارت های ارتباطی و چند وب سایت اساسی با دانش پشتیبانی کمی ، تقریباً همه ما می توانیم فقط در عرض چند روز یک تجارت آنلاین راه اندازی و راه اندازی کنیم. آیا فکر می کنید برای تبدیل شدن به کارآفرین بزرگ بعدی اینترنت آماده هستید؟

در اینجا چند ایده عالی برای شغل اینترنتی جدید آورده شده است تا بتوانید در مسیر درست خود شروع کنید. در حالی که برخی از این کل سرمایه گذاری ها می توانند درآمد خوبی را به همراه داشته باشند ، برخی از ایده ها برای لیست کردن چند ایده کسب درآمد آنلاین می تواند ثروت کمی برای شما ایجاد کند.

این شما هستید و در اینجا 34 ایده برای کسب درآمد در اینترنت آورده شده است که می توانید از امروز شروع کنید !!!

۱. واسطه اینترنتی بودن می تواند یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی باشد

یکی از روش‌های حیاتی برای کسب درآمد اینترنتی این است که واسطه شوید. یک واسطه لزوما کسی‌است که به‌ازای فروش محصولات برای یک شرکت دیگر، حق‌العمل (کمیسیون)‌ دریافت می‌کند، چه در سایت خودشان آن محصول را به فروش برسانند یا این کار را از طریق کانال‌های دیگری مانند سایت ebay‌ انجام دهند. بهترین بخش این است که نیازی نیست خودتان محصولی تولید کنید، فقط محصولات دیگران را بفروشید.

به عنوان مثال فروشندگان آمازون در صورت کار بر روی حق امتیاز می توانند درآمد زیادی کسب کنند. برای فروش محصولات شرکت به راحتی به عنوان شعبه ثبت نام کنید و از لینک ارجاع ویژه خود استفاده کنید و می توانید برای هر کالای فروخته شده هزینه ای دریافت کنید بدون اینکه قدمی بردارید. شبکه های وابسته مانند shareasale یا کلیک بانک نیز طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند. برخی از این مسائل رقابتی ، مانند سلامتی و قمار ، می تواند مردم را میلیونر کند. یک کارگزار آنلاین بودن می تواند راهی عالی برای درآمدزایی بیشتر برای شما و خانواده تان باشد.

۲. برند خودتان را بفروشید

نام تجاری یکی از ایده های تجارت اینترنتی است که به راحتی پاسخ می دهد. اگر توانایی ایجاد تصاویر منحصر به فرد را دارید ، اگر نمی توانید قد مناسب را بدست آورید ناامید شوید ، بنابراین روی یک capo خوب سرمایه گذاری کنید. اگر به راحتی می توانید محصول خود را روی کالایی چاپ کنید ، پس می توانید درآمد کسب کنید. طرح های خود را در طیف وسیعی از وب سایت ها مانند CafePress بارگذاری کنید. در صورت تمایل هر یک از آنها ، این شرکت آنها را چاپ کرده و محصول را تحویل می دهد. شما می توانید برای تقویم ، کتاب ، تی شرت ، کیف ، کلاه ، کارت تبریک یا پوستر طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید و برای هر یک هزینه فروش دریافت کنید. برخی از این سایت ها Zazzle ، Teespring و Lulu هستند.

۳. ساخت برنامه‌های کاربردی

از آن‌جایی‌که تلفن‌های هوشمند همه‌جا هستند، تقاضا برای برنامه‌های کاربردی جدی و خلاقانه بیش از پیش به محبوبیت رسیده‌‌است. بین بازار آندروید گوگل و بازار آی‌فون اپل، آدم‌ها هر روزه از ابزارهای بی‌شماری استفاده می‌کنند. و، بیشتر آنها چپ و راست در حال فروش هستند. زمان گذاشتن برای ایجاد و فروش یک برنامه‌ی تلفن هوشمند ممکن است ارزش زمان‌تان را داشته باشد زیرا روشی بسیار پرمنفعت برای پول‌سازی اینترنتی است. بهایِ ساخت واقعیِ برنامه‌های کاربردی تقریبا ناچیز است و هیچ‌گونه بهای ارسال یا انبار ندارد، این امر حاشیه‌ی سود کلی‌تان را گسترش می‌دهد. برنامه‌های کاربردی که به‌خوبی کار می‌کنند می‌توانند ماهانه برای خالقان‌شان، هزاران دلار عایدی تبلیغاتی داشته باشند، این امر آنها را به یکی دیگر از راهکارهای درآمد جانبی عالی تبدیل می‌کند.

۴. خرید و فروش دامنه

بسیاری از افراد از طریق خرید و فروش دامنه به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند زیرا این امر به زمان و هزینه کمی نیاز دارد. می توانید دامنه ای را با قیمت مصوب یا حتی خیلی ارزان تر خریداری کنید و آن را با قیمت بالاتر بفروشید. با این حال ، همیشه ایده خوبی است که ابتدا بفهمید محبوبیت دامنه در سایت هایی مانند afternic.com ، oSedo.co.uk یا سایر وب سایت های حراج دامنه چیست. راه ایده آل برای یافتن نامه مناسب ، نگاه کردن به لیست نتیجه است ، که نامه های زیادی را که منقضی شده و دوباره برای خرید و فروش وارد بازار شده اند ، پیشنهاد می کند.

5. مشاوره‌ی رسانه‌های اجتماعی

شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های کسب و کاری می‌توانند به آسانی یک کارمند تمام‌وقت یا نیروی مشابهی را برای هماهنگی امور استخدام کنند تا حساب‌های کاربری توییتر، فیسبوک، و اینستاگرام‌شان را به پیش ببرد، ولی کسب‌وکارهای کوچک‌تر اغلب مجبور هستند خودشان مدیریت کسب و کارشان را برای رسانه‌های اجتماعی به‌دست بگیرند. ولی، از آن‌جایی‌که بسیاری مسئولیت‌های دیگر هم دارند، بسیاری از اوقات مالکان کسب و کار، بسیار غرق در یا مشغول به وقت‌گذاردن بر توسعه‌ی رویکرد رسانه‌های اجتماعی‌شان هستند. به عنوان مشاوری برای رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به‌طور مؤثری آنها را در مسیر درست و با توجه به تدابیر ایده‌آل، به‌کار گرفتن برنامه‌ها، و ارسال محتوا با عنایت به مخاطبان هدف‌تان، هدایت کنید‍. بنابراین، با رشد کسب و کارشان، شما نیز رشد خواهید کرد.

ادامه در 

https://shatoob.com/internet-jobs/

عباس بازدید : 42 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 زمان : 20:25 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 534
  • بازدید کلی : 2,221